Marcús Mèdia

Canal Mèdia del Bloc Marcús [http://blocs.mesvilaweb.cat/marcus]

Blocaires, voleu ser els meus “conillets d’índies”?

Posted by marcroca en junio 6, 2007

Ha arribat l’hora de la veritat al curs de Periodisme Digital -que ja s’acaba- i em toca fer el Projecte (aquí el vaig explicar una mica). La part teòrica m’és molt més fàcil, però ara toca la pràctica, és a dir, crear un número 0, una maqueta, d’un diari digital.

Si algun blocaire vol que algun apunt (post) del seu bloc surti al número 0, que m’ho digui o m’enviï un mail a markusrv@icab.cat. Necessito apunts de totes les temàtiques (cultura, política, blocs, internet, TIC, societat,…).

Salut!
Marc

Una respuesta to “Blocaires, voleu ser els meus “conillets d’índies”?”

  1. Hola, Marcús.

    No sé si et serviran els continguts de Raons que rimen. O, encara que no en el sentit de blog que habitualment coneixem, el Refranyer català-castellà o la Biblioteca paremiològica que acabo d’estrenar.

    En el primer, bàsicament trobaràs apunts sobre actualitat municipal del meu poble (Vallromanes, Vallès Oriental), apunts sobre refranys i paremiologia en general i actualitat sobre el català (publicacions, termes aprovats, enllaços…).

    Salutacions cordials

    Víctor Pàmies

Responder

 
